سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام دوستان عزیز متأسفانه بنده ی حقیر خداوند به علت مشکلات و مشغله کاری کمتر می توانم به وبلاگم سربزنم ولی از دوستانی که لطف نمودند و از ما یاد کردند بسیار ممنونم .

اما کانون فرهنگی ، هنری شهید محسن پوردرانی در راستای امورات فرهنگی خود اقدام به راه اندازی ماهنامه محلی به نام علقمه نموده است ، این نشریه فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی در هشت صفحه طراحی گردیده است که هم اکنون هشتمین شماره آن زیر چاپ می باشد ، لازم به ذکر است کانون مذکور سالن فرهنگی ، ورزشی را به همین نام ( علقمه ) نیز برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این روستا راه اندازی کرده است و هین طور تیم فوتسال علقمه که تاکنون موفق به کسب دو دوره قهرمانی مسابقات فوتسال روستا و دریافت جام اخلاق مسابقات فوتسال جام رمضان شهر کاظم آباد کرمان شده است .

کانون فرهنگی مذکور امورات فرهنگی ، هنری خود را برای پر نمودن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستا برنامه ریزی کرده است و امید دارد که با این گام بتواند بستری سالم و مناسب برای آنان فراهم نموده و شاهد حضور پرشور آنها در مساجد باشد .

از شما دوستان و همراهان همیشگی محفل یاران می خواهیم که برای هرچه بهتر و موثر تر واقع شدن این امورات باپیشنهادات خود ما را یاری نمایید . 






تاریخ : دوشنبه 86/9/26 | 12:37 عصر | نویسنده : رضا | نظرات ()

 

آه چه حال و هوایی

باز صدای بانگ مؤذن از مسجد شهر بلند شده است ، روزه داران با شور و اشتیاقی که هر ساله نسبت به این ماه عرفانی داشته اند ، رو به مساجد می نهند ، ویا گروهی از روزه داران در جمع خانواده ب سفره افطار گرد می آیند ، حال و هوای روزهای روزه داری و شبهای شب زنده داری فرصتی است که از فرصت بی بدیل بخشش استفاده نماییم و و با آب مغفرت پرردگار ، گناهان خود رابشوییم.

سلام دوستان عزیز

حلول ماه مبارک رمضان بر همه ی شما مبارک باد ، به میمنت فرارسیدن ماه پر فضیلت رمضان باز آمدم ، دست گرم و حمایت شما دوستان بزرگوار را می فشارم .   






تاریخ : چهارشنبه 86/6/21 | 11:22 صبح | نویسنده : رضا | نظرات ()
       

.: Weblog Themes By BlackSkin :.